Вівторок, 03.12.2024, 15:00
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас Гость | RSS
Комунальний заклад
Луцька загальноосвітня школа
І-ІІ ступенів №11 - колегіум

Про звернення громадян

Аналіз роботи із зверненнями громадян

 У 2017 році робота із зверненнями громадян у школі була спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органи місцевого самоврядування».

         За 2017 рік до школи надійшло 132 звернення громадян, що на 10 більше, ніж у минулому році (122).

         Із загальної кількості звернень 6 надійшло поштою та 122 на особистому прийомі. Із них:

  • 93 звернення щодо прийому учнів у 1-і класи;
  • 18 щодо прийому у 5-9-і класи;
  • 15 – у 10-і класи.

Розглядалось звернення щодо організації інклюзивного навчання для учня 1-го класу.

Усно звертались батьки щодо конфліктних ситуацій, які виникали між здобувачами освіти.

Всі звернення розглянуті у терміни, передбачені діючим законодавством України.

З метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, на виконання Закону України «Про звернення громадян», керуючись статтею 38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» дирекція школи

вирішила:

  1. Інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік взяти до відома.
  2. Посилити увагу до вирішення проблем, з якими звертаються батьки до школи.
  3. Не допускати факти байдужого ставлення до потреб батьків, формальних відповідей замість пошуків шляхів для їх вирішення.

Забезпечувати своєчасний та якісний розгляд звернень і підготовку обгрунтованих відповідей.

  1. Інформацію оприлюднити на сайті школи.

 


 

Інформація

 

     Відповідно до Закону України « Про звернення громадян»,Інструкції з діловодства було проаналізовано звернення, які надійшли в школу за 2014 рік.

Протягом 2014 року директором школи отримано та відповідно відредаговано на 250 звернень,які в основному надійшли від батьків учнів школи.

Від загальної кількості звернень,які надійшли до школи:1 письмова заява, 249 усних запитів для отримання різного роду довідок. Довідки стосувалися підтвердження місця навчання учнів.

      Згідно графіка ,затвердженого директором школи ,проводилися особисті прийоми громадян дирекцією школи,які зареєстровані у відповідному журналі.

       Зверталися жителі мікрорайону і на телефонну лінію. Звернення стосувалися поведінки учнів біля житлових будинків, вживання нецензурних слів,прибирання під вікнами будинків.

       Звернення, що надходили від батьків, розглядались на спільних засіданнях дирекції і профкому, плануванні дирекції.

                                


Інформація про роботу зі зверненнями громадян в комунальному закладі «Луцька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

№11-колегіум Луцької міської ради»

 протягом 2013 року (станом на 18.12.2013р.)

В комунальному закладі «Луцька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №11-колегіум Луцької міської ради» робота із зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Луцького міського голови, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

Відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 №348, реєстрація звернень громадян в управлінні освіти здійснюється окремо від службової документації.

До комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №11-колегіум Луцької міської ради» протягом 2013 року надійшло 3 звернення.

Надійшли від батьків – 3.
Розглянуто позитивно – 3.


Основними питаннями порушеними у зверненнях громадян є:

Конфліктна ситуація учня з учителем – 1;

Конфліктна ситуація учня 5-В класу зі студентом - практикантом – 1;

Скарга на знущання однолітків над дитиною – 1.

Наказом директора школи від 29.08.2013р. № 210 затверджено графік прийому громадян директором школи та заступниками директора школи.

На особистому прийомі у директора школи побувало 5 громадян, які звернулися в усній формі. Основним питанням звернення громадян на особистому прийомі є працевлаштування.

Інформація по зверненню громадян висвітлюється на сайті школи.

 

     Рівень роботи зі зверненнями громадян в школі  є важливим чинником довіри до освіти.

 

Block title
Block content
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz