Понеділок, 11.12.2017, 06:43
Ви увійшли як Гость | Група "Гості"Вітаю Вас Гость | RSS
Комунальний заклад
Луцька загальноосвітня школа
І-ІІ ступенів №11 - колегіум

Меню
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Про звернення громадян

 

Інформація

 

     Відповідно до Закону України « Про звернення громадян»,Інструкції з діловодства було проаналізовано звернення, які надійшли в школу за 2014 рік.

Протягом 2014 року директором школи отримано та відповідно відредаговано на 250 звернень,які в основному надійшли від батьків учнів школи.

Від загальної кількості звернень,які надійшли до школи:1 письмова заява, 249 усних запитів для отримання різного роду довідок. Довідки стосувалися підтвердження місця навчання учнів.

      Згідно графіка ,затвердженого директором школи ,проводилися особисті прийоми громадян дирекцією школи,які зареєстровані у відповідному журналі.

       Зверталися жителі мікрорайону і на телефонну лінію. Звернення стосувалися поведінки учнів біля житлових будинків, вживання нецензурних слів,прибирання під вікнами будинків.

       Звернення, що надходили від батьків, розглядались на спільних засіданнях дирекції і профкому, плануванні дирекції.

                                


Інформація про роботу зі зверненнями громадян в комунальному закладі «Луцька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

№11-колегіум Луцької міської ради»

 протягом 2013 року (станом на 18.12.2013р.)

В комунальному закладі «Луцька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №11-колегіум Луцької міської ради» робота із зверненнями громадян проводиться в порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян”, Указом Президента України від 07.02.08 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Луцького міського голови, іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу зі зверненнями громадян.

Відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.97 №348, реєстрація звернень громадян в управлінні освіти здійснюється окремо від службової документації.

До комунального закладу «Луцька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №11-колегіум Луцької міської ради» протягом 2013 року надійшло 3 звернення.

Надійшли від батьків – 3.
Розглянуто позитивно – 3.


Основними питаннями порушеними у зверненнях громадян є:

Конфліктна ситуація учня з учителем – 1;

Конфліктна ситуація учня 5-В класу зі студентом - практикантом – 1;

Скарга на знущання однолітків над дитиною – 1.

Наказом директора школи від 29.08.2013р. № 210 затверджено графік прийому громадян директором школи та заступниками директора школи.

На особистому прийомі у директора школи побувало 5 громадян, які звернулися в усній формі. Основним питанням звернення громадян на особистому прийомі є працевлаштування.

Інформація по зверненню громадян висвітлюється на сайті школи.

 

     Рівень роботи зі зверненнями громадян в школі  є важливим чинником довіри до освіти.

 

Архів
    Освітній портал
    Block title
    Block content
    Пошук

    Copyright MyCorp © 2017
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz